Прибувши на підприємство Р.І.Н.О яке знаходиться на території заводу «АК-Адвіс» ми направилися у конструкторсько-технологічне бюро до нашого керівника практики від заводу Р.І.Н.О Приступи Л. . Після цього ми направилися на слюсарну дільницю цеха щоб розібрати двигун внутрішнього згоряння моделі “罗梅氖垃圾 9000 Quattro”
Після того як була виконали ½ роботи по розбиранню двигуна ми зайнялися пошуком потрібного нам накидного ключа, для того щоб зняти крильчатку з колінчатого вала, у зв’язку з виробничою таємницею і кінцем робочого дня це викликало певні труднощі, але нам посміхнулася доля і ми його знайшли. Також на слюсарній дільниці були присутні лещата, без них нам би не вдалося відкрутити цей паршивий шматок металу. Після повного демонтажу двигуна внутрішнього згоряння моделі “罗梅氖垃圾 9000 Quattro” була виконана робота по очистці його найдрібніших деталей від бруду, мастила та нагару. Після повної очистки і демонтажу двигуна ми встановили його причину поломки – руйнування шатуна колінчатого вала і на практиці встановили що пластмасовий розподільний вал міцніший за шатун колінчатого вала який був виготовлений з алюмінію.
Після закінчення усіх робіт з демонтажу кожен з учасників вибрав собі декілька деталей на індивідуальне завдання для проектування їх в системі твердотільного моделювання SoldWorks.
(с) vkv